Integraciją į Vakarus didinanti „LTG Cargo“ 2023 m. pervežė 27,2 mln. t krovinių

0
Integraciją į Vakarus didinanti „LTG Cargo“ 2023 m. pervežė 27,2 mln. t krovinių

LTG grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“, preliminariais duomenimis, 2023 m. pervežė 27,2 mln. t krovinių – tai 2,5 mln. t daugiau nei planuota, įvertinus tęstinius veiklos perorientavimo į Vakarus projektus, kryptingą darbą užtikrinant sankcijų kontrolę ir sugriežtintas krovinių vežimo paraiškų taisykles. 

2023 m. „LTG Cargo“ daugiausiai gabeno naftos ir jos produktų  (9,4 mln. t.), t. y. bendrovė išlaikė panašias pervežimų apimtis kaip ir ankstesniais metais. Aktyviai gabentos statybinės medžiagos – jų pervežta apie 5,5 mln. t, bei didintos žemės ūkio kilmės produkcijos pervežimų apimtys (4,7 mln. t). Šių produktų „LTG Cargo“ 2023 m. pervežė maždaug trečdaliu daugiau nei 2022 m. 

„Po pastarųjų metų turbulencijų sektoriuje, krovinių srautai stabilizavosi, mes lanksčiai reagavome į pasikeitimus ir klientų poreikius ir susitelkėme į ilgametės strategijos atnaujinimą, kuri per kelis penkmečius leis bendrovei augti, plėsti pervežimų  apimtis ir dar labiau susitelkti į santykio su klientais stiprinimą.  

Tęsėme intermodalinių krovinių krypties stiprinimo veiksmus: tarptautinio maršruto į Duisburgą vystymą, klientams pristatėme naują kryptį į Slavkovą, didinome pervežimų apimtis Lenkijoje. Artimiausiais metais Europoje gali būti pasiektas lūžio taškas logistikos žalinimo srityje, todėl ir toliau stiprinsime intermodalinius pervežimus bei tęsime techninio parko atnaujinimo projektus – pirmiausiai naujų elektrinių lokomotyvų ir grūdvežių įsigijimo viešuosius pirkimus“, – teigia „LTG Cargo“ vadovė Eglė Šimė. 

Vietiniai pervežimai ir toliau augo 

2023 m. bendrovė reikšmingai – iki maždaug 7,7 mln. t – padidino vietinių pervežimų apimtis. Tarp Lietuvos stočių geležinkeliais „LTG Cargo“ pervežė 20 proc. daugiau krovinių nei 2022 m. Krovinių pervežimai į ir iš Klaipėdos jūrų uosto siekė 9,1 mln. t. Kaliningrado tranzitu, skaičiuojant visus krovinius, kurie į ir iš Kaliningrado pervežti per Lietuvos teritoriją, nepriklausomai nuo jų pradinės ir galinės stoties, pervežta 20 proc. mažiau nei 2022 m. – apie 6,5 mln. t krovinių, dar apie 3,9 mln. t – gabenta likusiomis kryptimis. 

Praėjusiais metais „LTG Cargo“ iš Ukrainos į Klaipėdos jūrų uostą per Lenkiją pervežė beveik 36 tūkst. t krovinių, dar apie 251 tūkst. t krovinių buvo išgabenta į Ukrainą per Lenkiją – daugiausiai naftos ir jos produktų (233 tūkst. t).  

Tarptautinių pervežimų stuburu tapusiu intermodalinių krovinių gabenimo maršrutu į Duisburgą Vokietijoje iš viso iki gruodžio mėn. pabaigos buvo pervežta 11 018 TEU. Praėjusiais metais startavusiu maršrutu Kaunas–Slavkovas pervežta 2770 TEU (TEU – dvidešimties pėdų vieneto ekvivalentas).  

Primenama, kad 2023 m. „LTG Cargo“ toliau didino verslo atsparumą ir dar labiau sugriežtino krovinių gabenimo kontrolę. 

Praėjusių metų pradžioje užfiksavus verslo įmonių mėginimus apeiti sankcijų kontrolės mechanizmus su LTG grupė sustiprino patikras kroviniams iš Baltarusijos ir kitų šalių, išplėtė iš klientų renkamos informacijos apimtį, sugriežtino paraiškų teikimo taisykles. 2023 metais dėl šių sprendimų „LTG Cargo“ atmetė beveik 4 tūkst. krovinių gabenimo paraiškų ir tokiu būdu nepervežė daugiau kaip 52 tūkst. vagonų su įvairiais kroviniais.