Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė penktadienį susitiko su VĮ Registrų centro generaliniu direktoriumi Sauliumi Urbanavičiumi, su kuriuo aptarė įmonės veiklos rezultatus ir padėkojo už indėlį kuriant skaidrią, modernią ir efektyviai veikiančią organizaciją. Registrų centro vadovas galutinai patvirtino ministrei savo anksčiau priimtą sprendimą nesiekti antrą kadenciją vadovauti Registrų centrui. Dabartinė Registrų centro vadovo kadencija baigiasi š. m. birželį.
„Esu dėkinga Registrų centro vadovui už įmonės vedimą atvirumo ir modernumo keliu. Per pastaruosius kelerius metus Registrų centras daug dėmesio skyrė elektroninių paslaugų vystymui: ženkliai išaugo inovatyvių elektroninių paslaugų bei visuomenei atvertų registrų skaičius ir informacinių sistemų duomenų kiekis. Kartu augo ne tik įmonės pajamos ir pelnas, bet ir ženkliai pagerėjo Registrų centro įvaizdis visuomenėje“, – sako ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė.
Susitikime su S. Urbanavičiumi ministrė aptarė artimiausių metų uždavinius: toliau gerinti paslaugų teikimą, modernizuoti IT sistemas, diegti inovatyvias ir interaktyvias skaitmenizuotas paslaugas, atvirų duomenų rinkinius, plėtoti jais paremtus naujus produktus ir paslaugas bei kt.
Pagrindinius nacionalinius duomenis tvarkančio Registrų centro vadovas S. Urbanavičius susitikimo metu pristatė praėjusių metų rezultatus ir įgyvendintus projektus, taip pat artimiausio laikotarpio įmonės planus.
„Registrų centras yra strateginės reikšmės valstybės įmonė, kuri ne vienerius metus daro pažangą ir įrodo, kad, turint aiškiai apsibrėžtus tikslus ir profesionalų komandą, galima greitai prisitaikyti prie nuolat besikeičiančios aplinkos ir įveikti visus sunkumus. Šiandien įmonės organizacinė struktūra, vadybos principai ir kasdienėje veikloje taikomi procesai atitinka šiuolaikinės organizacijos kultūrą ir valdymo metodus“, – sako S. Urbanavičius.
Registrų centras jau 25 metus tvarko pagrindinius nacionalinius registrus ir informacines sistemas, kuriose kaupiami pagrindiniai duomenys apie šalies gyventojus, verslą ir nekilnojamąjį turtą. Šiuo metu jis prižiūri 10 valstybinės reikšmės registrų ir apie 20 informacinių sistemų. Įmonė visoje Lietuvoje turi 50 fizinių padalinių, kuriuose kasdien apsilanko apie 2,5 tūkst. klientų.
Naujo Registrų centro vadovo konkursą planuojama paskelbti iki šio mėnesio pabaigos.