2024-09-20
Finansų viceministrė Vaida Česnulevičiūtė – Markevičienė susitikusi su Centrinės projektų valdymo agentūros (CPVA) valdybos nariais aptarė svarbiausius agentūros veiklos klausimus bei strateginius valdybos darbo prioritetus.
„Agentūrai esame iškėlę ambicingus tikslus, ypatingą dėmesį skiriant santykio su klientais gerinimui bei efektyviai komunikacijai. Be to, skaitmeninė transformacija turi tapti agentūros prioritetu – būtina užtikrinti, jog klientas greitai ir paprastai galėtų teikti dokumentus vedlio pagalba. Tai ne tik prisidėtų prie kokybiškesnių CPVA paslaugų teikimo, bet ir leistų taupyti klientų laiką bei veiksmus atlikti be didesnių pastangų, mažintų klaidų tikimybę, suteiktų daugiau pasitikėjimo ES lėšų administravimo sistema“, – teigė viceministrė.
Pagrindinės diskusijų temos apėmė būtinybę toliau tobulinti CPVA klientų patirtį, adaptuojant CPVA veiklą pagal klientų poreikius, diegiant klientų aptarnavimo standartą, teikiant konsultacijas ir pagalbą potencialiems pareiškėjams ir projektų vykdytojams.
Susitikimo metu taip pat buvo kalbama apie CPVA komunikacijos strategijos įgyvendinimo tobulinimą. CPVA valdybos nariai pabrėžė siekį stiprinti agentūros gebėjimus efektyviau komunikuoti su klientais ir partneriais, daugiau dėmesio skirti naujų potencialių klientų suorientavimui, poreikį taiklesnės, labiau pastebimos ir iškeltus tikslus atliepiančios komunikacijos.
Susitikimo metu susitarta, kad agentūrai reikalingos naujos ambicijos, kurios bus numatytos 2025-2027 m. CPVA veiklos strategijoje. Tai padės CPVA tapti modernesne, klientų poreikius labiau atitinkančia organizacija.
Primename, jog šiemet Finansų ministerija suformavo nepriklausomą CPVA valdybą, kuriai patikėta užtikrinti dar efektyvesnį agentūros valdymą. Iki šiol CPVA struktūroje tokios valdybos nebuvo.
CPVA valdyba svarsto ir teikia pasiūlymus Finansų ministerijai dėl agentūros veiklos strategijos, strateginių veiklos tikslų ir krypčių, agentūros direktoriaus metinių veiklos užduočių, taip pat veiksmų, reikalingų agentūros tikslams pasiekti ir veiklos efektyvumui bei žinomumui didinti, administracinei naštai mažinti, orientuojantis į klientų poreikius.