Lietuvos ir Italijos jūrų uostai stiprins Šiaurės–Pietų transporto koridorių

0
Lietuvos ir Italijos jūrų uostai stiprins Šiaurės–Pietų transporto koridorių

Triesto ir Monfalkonės uostus jungianti Rytų Adrijos jūrų uostų direkcija, AB Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija ir Suomijos įmonė „Kouvola Innovation Oy“ šiandien pasirašė bendradarbiavimo sutartį, kuria bus plėtojamas skaitmeninimas, kuriamos naujos technologijos, skirtos geriau valdyti ir koordinuoti Šiaurės–Pietų koridoriumi judantį intermodalinį transportą.

„Ši sutartis – metų pradžioje užsimezgusio dvišalio bendradarbiavimo su Triesto uostu tąsa. Spartesnė skaitmenizacija ir naujų technologijų diegimas, esamos sistemos tobulinimas ir mūsų dėmesys šiai sričiai – visų šių elementų visuma, tikiu, ateityje leis krovinius Viduržemio, Juodąja ir Baltijos jūromis gabenti sklandžiau, sparčiau ir pigiau“, – sako Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.

Glaudesnius tarpusavio ryšius Triesto ir Klaipėdos uostai užmezgė šių metų sausį, kai Uosto direkcijos delegacija su darbo vizitu viešėjo Italijoje. Tąkart su Triesto jūrų uostu pasirašytas bendradarbiavimo susitarimas, kuriuo įsipareigota glaudžiai bendradarbiauti tvarios uostų plėtros, taršos prevencijos, atsinaujinančios energetikos, žiedinės ekonomikos srityse. Bendradarbiavimo sutartis pasirašyta ir su Taranto jūrų uostu, su kuriuo nutarta dalytis gerąja praktika, sukauptomis žiniomis tvaraus uostų vystymo, energetikos transformacijos, skaitmenizacijos, inovacijų ir kitose srityse. 

Šią savaitę Klaipėdos uoste viešinti Triesto uosto delegacija taip pat supažindinta su Klaipėdos uostu: pristatytos Klaipėdos uoste vykdomos veiklos ir teikiamos paslaugos, uosto vystymo kryptys, didžiausi šiuo metu vykdomi ir planuojami projektai.

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos informacija