„LTG Cargo“ plečia šalies grūdininkams skirtą techninį parką: pirks iki 500 naujų grūdvežių

0
„LTG Cargo“ plečia šalies grūdininkams skirtą techninį parką: pirks iki 500 naujų grūdvežių

„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ žengia strateginį žingsnį stiprindama logistikos paslaugas. Aktyvią veiklos plėtrą vykdanti bendrovė viešojo pirkimo būdu ketina įsigyti iki 500 naujų grūdvežių.

Numatoma, kad grūdvežiai bus įsigyjami etapais, tokiu būdu užtikrinant, kad pirmieji vagonai klientus pasiektų kuo greičiau. Pirmuoju etapu planuojama įsigyti 300 naujų vagonų. Atsižvelgiant į augantį rinkos poreikį efektyviai ir tvariai gabenti grūdus šalyje, atnaujintas vagonų parkas bus pirmiausia pasitelktas didėjančiam krovinių gabenimui šalies viduje ir į Klaipėdos jūrų uostą. Grūdų pervežimai šiuo metu siekia apie 13-14 proc. visų krovinių apimčių ir kasmet nuosekliai auga.

„Žemės ūkio produkcijos sektoriaus įmonės – svarbios „LTG Cargo“ partnerės. Grūdų produkcijos segmentas – vienas stabiliausių šalyje. Tad prognozuojant nuoseklų grūdų pervežimo geležinkelių transportu apimčių augimą, išplėstas vagonų parkas suteiks daugiau galimybių esamiems ir būsimiems klientams pasiūlyti konkurencingų pervežimo sprendimų“, – sako „LTG Cargo“ vadovė Eglė Šimė.

Šiuo metu „LTG Cargo“ grūdams transportuoti naudojamų vagonų parkas siekia apie 1200 vienetų – tiek jų buvo pasiūlyta šių metų grūdų sezonui. Numatoma, kad išplėtusi techninį parką, bendrovė per metus galės papildomai pervežti iki 1 mln. tonų grūdų. Techninę vagonų priežiūrą atliks profesionali „LTG Cargo“ prekinių vagonų remonto komanda.

Tikimasi, kad pirmieji vagonai bendrovę pasieks jau 2024 metų antroje pusėje. Tikslesni įsigijimo terminai paaiškės sėkmingai pabaigus viešojo pirkimo procedūras. „LTG Cargo“ įsigis naujuosius grūdvežius atsižvelgdama į atliktų rinkos konsultacijų duomenis ir atitikimą nacionalinio saugumo interesams bei siekdama kuo efektyviau panaudoti pirkimui numatytas lėšas.

„Šiomis investicijomis visam šalies transporto sektoriui padėsime siekti Europos Sąjungos Žaliojo kurso įsipareigojimų. Vien praėjusiais metais pervežėme 3,7 mln. tonų grūdinių kultūrų, iš jų beveik 2,3 mln. tonų – klientams Lietuvoje. Pervežimų apimtys ateityje, tikėtina, toliau didės, kadangi visos Europos šalys dėmesį kreipia į geležinkelius – vieną žaliausių prekių transportavimo būdų“, – prognozuoja E. Šimė.

„LTG Cargo“ šiemet vasarą taip pat pranešė, kad pirmą kartą veiklos istorijoje perka ir elektrinius lokomotyvus. Europos Sąjungos Žaliojo kurso įsipareigojimai numato, kad jau iki 2030 m. apie 30 proc. daugiau kaip 300 km keliais pervežamų krovinių turės būti gabenami aplinkai draugišku transportu – pirmiausia geležinkeliais.