Klaipėdos uostas išlaiko krovos tempus ir per pimuosius šių metų mėnesius perkrovė šiek tiek daugiau krovinių nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Daugiausia augo ro-ro krovinių, statybinių medžiagų, medienos ir miškininkystės produktų krova.
Generalinių krovinių, kuriems priskiriami kroviniai konteineriuose, mediena, geležies ir plieno gaminiai bei metalo konstrukcijos, šaldyti bei ro-ro kroviniai, Klaipėdos uoste šiemet krauta 3 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Šio segmento krova sudarė beveik 5,7 milijono tonų. Augo ro-ro, geležies ir plieno gaminių, metalo konstrukcijų, medienos produktų krova, mažiau krauta šaldytų krovinių.
Birių krovinių segmento krova, kurią daugiausia sudarė žemės ūkio produkcija, statybinės medžiagos, 2024 m. sausio–balandžio mėnesiais Klaipėdos uoste siekė 3,1 mln. tonų. 2 procentais šiame segmente augusią krovą, palyginti ją su praėjusių metų pirmais 4 mėnesiais, lėmė ūgtelėjusi statybinių medžiagų, metalo laužo krova. Nuosmukis fiksuotas žemės ūkio produkcijos ir birių trąšų krovoje.
Skystų krovinių, t. y. naftos produktų, suskystintų gamtinių dujų, aliejų, šių metų sausio–balandžio mėnesiais perpilta 4 procentais mažiau nei tą patį praėjusių metų laikotarpį. Jų krova siekė 2,3 mln. tonų. Daugiausia bendros skystų krovinių apyvartai teigiamą įtaką darė augusi skystų trąšų, cukraus žaliavos krova, mažiau krauta naftos produktų, suskystintų gamtinių dujų.
Klaipėdos uoste, pažvelgus į 2024 m. sausio–balandžio mėnesio krovos statistiką ir palyginus ją su aplinkiniais Baltijos šalių uostais, krauta daugiausia krovinių.
Šių metų sausio–balandžio mėnesiais Klaipėdos uoste fiksuoti 1 689 laivai (sausakrūviai, tanklaiviai, keltai, mažieji ir kt.), uosto paslaugomis pasinaudojo 56 872 keleiviai.