Trumpų video serijoje pristatome svarbiausius pastarųjų metų Susisiekimo ministerijos nuveiktus darbus. Šią savaitę dalinamės pagrindiniais darbais, atliktais oro transporto sektoriuje.
Vilniaus oro uoste sparčiai kyla naujasis keleivių išvykimo terminalas: pastačius naująjį 14,4 tūkst. kv. metrų terminalą, keleivių pralaidumas išaugs nuo 1200 iki 2400 keleivių per valandą. Planuojama, jog naujasis terminalas bus baigtas statyti 2024 m. pabaigoje, o keleiviai juo galės naudotis jau 2025 m. pradžioje.
Palangos oro uoste per 45 dienas atnaujintas kilimo-tūpimo takas, rekonstruotas peronas. Pagal naujausius tarptautinius standartus užtikrinta oro uosto operacijų sauga ir greitesnis orlaivių aptarnavimas, saugus orlaivių judėjimas ir kuro sąnaudų taupymas.
Kauno oro uoste jau šiemet prasidės naujo terminalo ir perono plėtros darbai. Tai leis keleivių aptarnavimo pajėgumus padidinti nuo 1 mln. iki 2 mln. keleivių per metus, o lėktuvų stovėjimo vietų skaičių – 50 proc. Darbus ketinama baigti 2025 m.
Lietuvos oro uostai jau turi apie 100 skrydžių krypčių. Fiksuojamas sparčiausias keleivių srauto atsigavimas Europos Sąjungoje. Pagal naują skrydžių skatinimo modelį jau pradėta vykdyti tiesioginius skrydžius tarp Vilniaus ir Londono Sičio oro uostų.
Lietuvos oro uostai parengė infrastruktūros plėtros planus artimiausiems 30 metų.
Patvirtintos 27 ekonomikai svarbios kryptys.
Susisiekimo bei Ekonomikos ir inovacijų ministerijos ir Vilniaus miesto savivaldybė pasirašė istorinį susitarimą dėl verslui ir atvykstamajam turizmui svarbių maršrutų skatinimo. Šiuo susitarimu bus skatinama ne tik skrydžių pasiūla, bet ir atvykstamasis turizmas.
Tačiau tai dar ne viskas!
Tikimės dar šiemet užbaigti tarptautinį aviacijos auditą (FAA), kuris Lietuvos oro bendrovėms atvers skrydžiams JAV rinką.